Mission

Mission
The Fondation des Jeunes Haitiennes Optimistes was founded in September 2009 by Jocelyne Firmin to help young Haitian girls develop leadership skills, build self-esteem and reinforce their human dignity. The FJHO also provides counseling, financial support, and job opportunities for its members.

mardi 11 janvier 2011

Mission

The Fondation des Jeunes Haitiennes Optimistes was founded in September 2009 by Jocelyne Firmin to help young  Haitian girls develop leadership skills, build self-esteem and reinforce their human dignity. The FJHO also provides counseling, financial support, and job opportunities for its members.

1 commentaire:

  1. Avant j'etais tres complexee, je ne voulais pas m'approcher des autres et maintenant j'ai appris a aller vers les autres, et les apprecier.Je suis devenue plus mature et responsable et maintenant je suis prete a faire face a n'importe quelle situation. FJHO m'a armee a mieux faire face aux difficultes de la vie. One Love FJHO.

    RépondreSupprimer